joi, 9 septembrie 2010

pentru ca

Pentru ca ea e tipa aia care imi poarta prenumele,
Pentru ca ea e tipa care a avut curajul sa faca ceea ce eu mi-am dorit sa fac, dar nu am facut,
Pentru ca ea e genu ala de tipa care chiar are ceva in capatana( nu ca multi altii care nu au decat un mare gol),
Pentru ca ea e tipa cu tupeu pe drept ( si daca e pe nedrept, judecati-o ca oricum nu ii pasa),
Pentru ca ea e tipa ce ar putea fi un ciob din oglinda sparta in care obijnuiam sa imi vad reflectia,
Pentru ca ea e acea tipa pe care as putea iubi (?),
Pentru ca ea e tipa cu care mi-as trageo (a, ce e? nu iti convine? pa!)
Pentru ca ea chiar e un geniu( da mah, geniu, intelegeti?),
Pentru ca ea are acel ceva ce nimeni altcineva nu il are,
Pentru ca ea, la fel ca si mine, e plina de imperfectiuni, plina de tot ceea ce ei nu au,
Pentru ca e buna,
Pentru ca e excentrica,
Pentru ca e frumoasa,
Pentru ca e EA!

2 comentarii: