vineri, 25 septembrie 2009

da, doar personaje.


"Sunt la fel ca tine,suntem personaje aflate în poveşti,scrise de autori diferiţi, poveşti ce pot fi unite oricând,de altcineva..Şi eu sunt ca tine.Mă simt aşa de mică într-o lume aşa de mare,dar mă simt regină în lumea mea,o lume în care ador să stau,doar pentru a uita mereu de realitatea în care sunt nevoită să mă trezesc zi de zi.Poate că te intrebi cine sunt,dar nu uita că sunt la fel ca tine.Şi eu mă întreb cine sunt ? Şi încotro mă îndrept?Cine sunt ei? Ce e realitatea? Unde şi cui aparţin eu? De ce de când mă ştiu simt că locul meu nu e aici? Şi uneori aş putea crede că autorul meu a fost ori prea prost,ori prea beat,neştiind să îmi dea destinul clar,sau poate că aşa a vrut el să fie,să mă lase să umblu pe atâtea drumuri,doar pentru a ajunge la apogeu.Câteodată aş vrea să fie totul doar aşa simplu,dar nu,nu..mie totuşi îmi place mai mai mult aşa.De ce? răspunsul e simplu:Pentru că mereu am vrut să fiu ca tine,dar totuşi unică,prin felul meu de a fi.Şi acum ce faci? Cumva citeşti aceste rânduri şi te întrebi din nou,cine sunt? Şi cum de te cunosc aşa de bine? Ahh…dar te înşeli,pentru că eu poate că nu te cunosc deloc,dar totuşi ne leagă un singur lucru,faptul că suntem doar personaje din poveşti diferite,scrise de autori diferiţi,dar totuşi,unite într-o singură carte."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu